Lördag kväll

Har vart en underbar dag, massa sol, glada barn och fikastund med goda vänner.

Tack till alla som förgyllt denna dag, ett speciellt tack till älsklingen som fixade grillat till kvällsmat :)

Men nu börjar denna dag gå mot sitt slut och jag har en lugn kväll i soffan, eller så lugn kväll jag kan ha med tanke på att jag har tre tonåringar här som ska lana i natt. Får hoppas att jag får lite sömn i natt iaf...hehe. Värre är det nog för dom eftersom dom brukar bli uppe alldeles för länge...

Liam kikade in hos de stora killarna i kväll och han blev nog lite avundsjuk när han såg att de hade massa godis :) Han längtar tills han blir så stor så han kan lana med sina kompisar :)

Är väldigt trött i kväll så jag ska försöka komma i säng i tid så jag är pigg i morgon, då är det dags för simskola för Liam, sista gången för denna termin. han hoppas på att få köpa några märken då med...får väl se om det blir så. Sen va älsklingen lite sugen på att tvätta mina fönster i morgon, hehe...ja ni läste faktiskt rätt :)

Jag är långt i från perfekt och jag tycker om att ha ordning hemma men dit hör inte mina fönster. Jag kan helt ärligt erkänna att tvätta fönster är det jag är sämst på!! Jag lovar er, spelar ingen roll hur mycket jag än försöker så ser fönstren bara värre ut efter jag försökt tvätta dom.

Så nu fick ni reda på en av mina sämsta sidor!


Kommentarer
Postat av: Jane

Det där med fönster känner jag verkligen igen! Jag är otroligt dålig på det faktiskt. Haha! Men det är dags nu här också, fönstren var inte tvättade när vi flyttade hit. :S

2010-04-25 @ 09:23:42
URL: http://www.janejohansson.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra