Lördag kväll...

Dagen försvann som vanligt.....

Jobbade 7-16 och Fredrik tog hand om alla barn, kan undra vem som hade mest att göra av oss egentligen ;)

Sen har jag haft en riktigt lyxdag, älsklingen tyckte jag såg lite trött ut efter jobbet så han tyckte jag skulle vila en stund, blev väckt senare med nybryggt kaffe. Sen var det bara att ta plats i soffan och gotta sig medans hjärtat tog hand om maten som i dag bestod av grillning :)

Fullt hus vid matbordet idag då Robin även hade en kompis hemma, eller rättare sagt sin tredjekusin.

Sen har det blivit tv-tittande resten av kvällen och det var trötta barn ikväll. Liam somnade på ett par minuter efter att Fredrik o barnen åkt hem.

Så resten av kvällen blir bara lugn för mig nu, väntar just nu på att Robin ska komma in :)

Nu en bloggrunda för att kika vad ni haft för er


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra