Lördagen som vart....

I förmiddags åkte jag, Fredrik och Liam till borås för att shoppa, eller Fredrik shoppa rättare sagt :) Jag var riktigt duktig och spendera inte en krona, men jag hittade faktiskt en tunika i en nyöppnad affär som jag tyckte jättemycket om, 299 kostade den men jag var för snål :( Och nu ångrar jag mig faktiskt...typiskt.

Det är ägaren (Ola Stokka) till Jack & Jones butikerna som öppnat en ny butik, där har de både herrkläder (jack & jones) , damkläder och barnkläder.

Så är ni i Borås på knalleland tycker jag absolut att ni ska besöka Stokkage


Kommentarer
Postat av: Petra

Där handlade L & N oxå, hade rätt bra priser ju :)

2010-04-24 @ 19:46:24
URL: http://metrobloggen.se/hospetra



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra