Loréal Youth Code

Nästa kampanj jag blev utvald till att vara med i på Buzzador var att testa Loréal Youth Code

   

Det var 3 olika produkter som jag fick prova

En serie produkter framtagna för att motverka rynkor, trötthetstecken och livlös hud.

Tack vare sin gelkonsistens ger Youth code dagcreme en särskilt mjuk och sammetslen yta efter applicering. Förutom sin förmåga att jämna ut hudens yta, verkar den ”mattifierande” för en sammetslen hy. Vid applicering kombinerar formulan en lätt känsla av friskhet och närande vård och ger en fin finish på huden.

Dagcremen är jag verkligen jättenöjd med, konsistensen är helt underbar och jag tycker verkligen att den återfuktar bra. Använder den även till natten och på morgonen känns huden fortfarande återfuktad. Detta är en produkt som jag absolut rekomenderar och som jag själv kommer fortsätta att använda.

Youth code ögoncreme motverkar påsar och mörka ringar under ögonen. den rika formulan skapar en sensationell mjukhet och smälter på huden vid applicering. Fina linjer och mörka ringar döljs. För att ytterligare optimera hudens lyster innehåller formulan färgpigment med optiska egenskaper som ger huden lyster.

När det gäller ögoncremen kan jag också säga att den är jätteskön att använda men om den har hjälpt mig så mycket annars vet jag inte, har inga problem med påsar eller mörka ringar under ögonen. Även om den va skön att använda så tror jag inte att jag kommer köpa den i fortsättningen, tror jag klarar mig utan en ögoncreme

Youth code koncentrat med bivax och sheasmör smälter vid kontakt med huden och ger ett mjukt, mattifierande resultat. appliceras morgon och kväll i hela ansiktet och speciellt på extra markerade linjer i panna och vid näsvingar.

Även denna produkt var jag nöjd med men kanske beror det på snålhet från min sida, men jag anser nog att jag klarar mig bra med enbart dagcreme. Men annars så är detta en bra produkt och jag gillar att den var i en tub som var lätt att använda och man slipper kleta i en burk :) Mer hygeniskt.

Har redan blivit uttagen till en ny kampanj i Buxxador men vad det är jag ska prova återkommer jag med tills jag fått hem produkterna.

Kika in och registrera er med så ni också blir en Buzzador


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra