Mat snart??

Känner att det doftar mat, kan undra om det är klart snart ?!
Börjar bli riktigt hungrig nu, idag blir det inget avancerat men det är gott ändå.... pyttipanna :)

Och precis det förberedda jag på jobbet idag innan jag gick hem så att kvällspersonalen bara kunde steka upp det och steka lite ägg till. kan lova att de gamla kommer bli gladare över att få det än en blaskig sparrisoppa :(

Vi har fortfarande turen att kunna laga till lite annan mat än vad som erbjuds, så reser tar vi vara på noga :)

Nu kallar maten på mig!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra