Mer paket :)

Ännu ett paket kom ju i veckan

Denna gång var det Buzzador som levererade produkter för den senaste kampanjen som jag blev uttagen till att vara med i.

Denna gången innehöll paketet det här:



Det är alltså tandkräm från Sensodyne jag ska prova nu, när jag själv provat det ett tag ska jag "buzza" om produkten och dela ut prover till vänner så de också får prova och sen tala om vad de tyckte!

Sensodyne har fler olika tandkrämer och den jag ska prova är den här:

Sensodyne Fluor har nu kommit ut med en ny förbättrad formulering. Den nya Sensodyne Fluor har en klart förbättrad smak och den ger en annan känsla av renhet. Sensodyne Fluor innehåller kaliumnitrat, en aktiv ingrediens som har kliniskt dokumenterad effekt mot ilningar i tänderna. Redan efter tio dagar märks en klar förbättring

Sensodyne tandkräm innehåller fluor, som ger ett effektivt skydd mot karies, och är därmed en fullgod tandkräm som är speciellt anpassad för att användas varje dag

Användningsområde
Använd Sensodyne två gånger om dagen för att motverka ilningar i tänderna. Fortsätt med Sensodyne, som också är förebyggande, för att undvika framtida problem.

Sensodyne bygger upp ett skydd som avlägsnas om man emellanåt borstar med en tandkräm som inte motverkar ilningar i tänderna.

Det är riktigt kul att vara en buzzador och få chansen att vara med i olika kampanjer för att prova olika produkter.

Vi ni också ha chansen till detta?

Som Buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.
När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det

I så fall tycker jag att ni ska klicka här och registrera er till att bli en buzzador.


Kommentarer
Postat av: Aurora

Jättebra tandkräm mot känsliga tandhalsar, Rekommenderas starkt. kram

2010-04-17 @ 20:07:20
URL: http://www.metrobloggen.se/oro
Postat av: Petra

Det paketet fick jag med...Fast jag tyckte den var smaklös....

2010-04-17 @ 20:08:13
URL: http://metrobloggen.se/hospetra



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra