Ny tatuering

Har nu kikat på älsklingens nya tatuering, en drake blev det. Han tatuerade över en gammal tatuering ( en sådan som alla borde ha lärt sig att man inte ska göra...ni får själva lista ut vad) Kan iaf säga att den nya blev jättebra, mycket bättre än vad jag kanske hade trott...Tommy är verkligen duktig! Och om ngn undrar så var valet att göra en ny tatuering Fredriks egna beslut, jag har aldrig sagt bu eller bä i den frågan.

Jag vill också tatuera mig, inte bara för att jag gillar tatueringar utan även för det är en förbannat skön känsla....hehe. Ni som har flera tatueringar borde förstå vad jag menar.

Från det ena till det andra, en mindre rolig nyhet.....

Mamma ska sälja Mikkey Dee ( mamas chihuahua hund ) Han är två år och helt underbar, önskar att jag hade vart en mer djurälskare så hade jag tagit han istället... Men tyvärr så är det inte min grej :(

Kanske vet ni ngn som vill köpa en chihuahua till ett bra pris?

Tycker det är viktigt att man hittar en riktigt bra köpare, tyvärr så har det ju blivit lite av en modegrej att ha en sådan hund nu och en sån person vill jag inte ska ta hand om Mikkey Dee.

Anledningen till att mamma ska sälja är för att hon känner själv att hon klarar inte av att ta hand om han på bästa sätt med promenader osv. Så det är för hans skull som hon tagit detta beslut, vilket är ett jobbigt beslut.

Ska se om jag kan lägga ut ett kort i morgon, just nu orkar jag inte rota igenom alla kort och så är jag ju faktiskt ledig i morgon :)

Säger God Natt nu så hörs vi i morgon igen!


Kommentarer
Postat av: Jane

Åh, det hade varit så himla mysigt att ha en hund, men jag är ju lite småallergisk plus att det är helt "fel" tid i livet att skaffa en. ;-)

2010-04-29 @ 09:51:52
URL: http://www.janejohansson.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra