Oriflame

Har suttit och kollat lite på Oriflame nu och luktat på endel doftprover, har hittat en doft som jag inte riktigt kan bestämma mig för om jag gillar eller inte....hehe, konstigt :)

Har även skrivit upp lite prover som jag ska beställa nästa gång som jag saknar, kom även på att jag har ju massa prover hemma som kanske vore bra att testa så jag vet sen om det är bra produkter eller ej. Har hittat en ny foundation som även ska vara återfuktande och den ser verkligen ut att vara det med men frågan är om den är det?

Tror jag ska testa den i veckan för den är med i denna katalogen till ett bra pris :)


Giordani Gold Rejuvenation Foundation

Makeupcreme som får huden att se yngre och slätare ut. Innehåller djupt återfuktande ämnen och utslätande ämnen som slätar ut fina linjer inifrån och ger en perfekt finish. Spatel medföljer. SPF 20. 25  ml.

Ord. pris 295 kronor, Nu kostar den endast 179 kronor!

Giordani Gold Rejuvenation Foundation

se.oriflame.com:80

Giordani Gold Rejuvenation Foundation

Uppdatering:
Har nu testat denna produkt och jag är mycket nöjd med den, men tyvärr så är den inte tillräckligt bra för just det område i pannan som jag är extra torr på. Men jag kan ändå rekomendera denna och det är en produkt jag själv kommer att använda men jag kommer behöva ett komplement.

Betygsättning enligt mina åsikter och erfarenheter. Skala från 1-5
Betyg: 4


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra