Pyjamasdags

Känner mig lite smått tröt efter en hektisk eftermiddag och morgondagen lär ju inte bli så lugn heller så nu tänkte jag ta på mig pyjamasen och krypa ner i sängen o kolla film :)

Låter inte så värst sexigt med pyjamas kanske men det är förbannat mysigt att ha på sig iaf så älsklingen får stå ut med att se mig i den ;)

Skönt att man är ledig i morgon med innan det är dags för att jobba helg, kanske lite korkat av mig att va med på vi skulle ha fest i morgon när jag sen ska jobba på lördag....men men...jag slipper iaf att vara med o röja undan efter festen :)

Säger natti natti nu så kikar jag in i morgon igen!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra