Sent blogginlägg

Första inlägget sen jag kom hem från jobbet :)

Som ni säkert förstår så har dagen gått i ett, skulle ju slänga massa skräp idag och det kan jag lova att vi fått gjort. Fredrik hade med sig en släpkärra hem idag och den fyllde vi!! Det var verkligen inte lite skit jag hade....

Robin fick ta sin kompis med sig och hjälpa till och bära....barnarbete kallas det ;)

Solen har vart framme idag och det har vart ljuvligt ute, passade även på att sitta ute å jobbet med de gamla idag. Många rosiga kinder blev det. Och lilleman såg ut som han hade rullat i en sandlåda så han fick man skrubba rent i kväll, han njuter för fullt nu när det är sånt här väder. han älskar att va ute :)

Till kvällsmat fick det bli grillad korv, enkelt och så vill man ju passa på att va ute när det är så fint väder.

Resten av kvällen har jag inte gjort mycket mer än suttit med Oriflame, ska strax lägga in min order för denna period. Kul....då får jag lite nya produkter att prova med. Och jag själv ska beställa mig en ny eyeliner. En jobbarkompis till mig köpte en förra perioden som hon va supernöjd med så den får det bli för mig med. Ska visa er sen vilken det är.

Antar att  det är dags för mig att lämna bloggen just nu och ta itu med min order....klockan tickar på....


Kommentarer
Postat av: Heyli

jag tar den billigare i grå bruk som ser ut som den rosa burken :) skönt för dig att du inte behöver nån ögonkräm! fast de kanske inte jag skulle behöva heller om jag ändrade mina matvanor och drack mer vatten men tills dess testar jag ögonkrämer haha :p



ja men hör av dig då du fått hem grejerna du det blir bra! :)

2010-04-13 @ 00:33:11
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Heyli

ibland får jag lite beslutsångest, läste igen och googlade lite och om du inte hunnit beställa så tar jag hellre den dyrare Optimals Seeing is Believing Multi benefits Eye Cream och jag kommer inte ångra mig igen ;) men har du redan beställt så tar jag den andra såklart!

2010-04-13 @ 00:35:54
URL: http://heyli.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra