Söndag morgon

God morgon allesammans!

Har sovit som en stock inatt och att sen vakna och se att solen skiner är ju helt underbart, tråkigt bara att behöva påminna sig sjäv om att man ska iväg och jobba om några timmar.

Innan jobbet så ska här röjas lite, har massa skräp som ligger på balkongen som måste bäras ner, närmare bestämt en isärskruvad garderob och en byrå. I morgon är det ju dags för stor städning i förrådet eftersom vi får tillgång till en container.

Känns som jag inte har så mycket kul att skriva om nu för tiden men det händer faktiskt inte så mycket mer än att jag jobbar.

Fast nästa helg blir det nog marknadsbesök och så ska jag på sminkkurs, det kan ju bli kul :)

Nu ska jag iaf återgå till mitt kaffe och ringa några samtal, undertiden tar Liam över datorn. Han vill se Barda :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra