Tidig söndagmorgon

God morgon alla vänner!
Kan inte förstå hur jag själv valt att gå upp så här tidigt en ledig söndag, men jag ska ju faktiskt iväg på något kul idag :) Idag är det ju dags för sminkkurs och förhoppningsvis får jag lite bra tips på bra produkter med som jag kan rekomendera sen.

Ikväll ska jag fixa ordning alla beställningar som ska lämnas ut i veckan, har även 2 produkter som ska skickas till en bloggvän. Så tänk på det om ni är intresserade av att köpa ngt från oriflame av mig så kan jag skicka det till er, men då är det bra att tänka på vad man köper för är det tyngre saker så blir det kanske inte så lönande pga portot.

Klockan tickar...dags att fixa ordning sig så jag kommer i väg sen.




Kommentarer
Postat av: Heyli

ooh undra om jag är bloggvännen tro? :) bara att maila mig vart pengarna ska in så betalar jag så fort jag ser det :)

2010-04-18 @ 19:14:22
URL: http://heyli.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra