Tipsa på andras bloggar

Det händer ofta att man får kommenatrer från folk där de vill tipsa om tävlingar de har på sin blogg, visst ni får gärna tipsa mig men jag tycker allt att man kan läsa igenom inlägget innan som man väljer att lägga sin kommentar på.

Som innan hade jag ju skrivit om näthandeln av droger, ett ganska allvarligt bekymmer och då kommer en person och tipsa om tävlingar till det inlägget. Tycker verkligen inte det är passande....vad tycker ni?

Det är inte ofta som jag skriver om nyheter och allvarliga saker men när jag gör det så vill jag inte ha massa skitkommentarer till de inläggen!

Likadant med såna kommentarer som hej, vad fin blogg du har. Kika gärna in på min blogg med och säg vad du tycker om den... o.sv. Kan lova er att såna bloggar besöker jag inte!!

Massutskick av samma kommentarer: Att skriva en kommentar som man klistrar in på så många bloggar som möjligt bara för att få besökare..... bort med sånt!

Det är en sak om en av mina bloggvänner kanske ska önsa glad påsk eller ngt liknande till sina bloggvänner som den alltid besöker och gör på det viset då.

Vad har ni för konstiga erfarenheter med kommentarer till era bloggar?


Kommentarer
Postat av: MYMiC

Åh, jag vet precis hur du menar. Jag tycker bara att det är störande, speciellt om det var på ett sånt inlägg!

2010-04-14 @ 10:00:57
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Ingela

Kan bara hålla med dej!

Sånna kommentarer brukar jag inte ens släppa igenom =/

2010-04-14 @ 11:37:33
URL: http://1ngela.worldpress.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra