Underbar dag....

En underbar dag och solen skiner, naturligtvis sover jag då bort halva dagen :(

Men nu är jag uppe och pimplar kaffe så snart är jag i gång här ordentligt. Sen får det bli att åka o handla lite idag och senare i eftermiddag ska vi till Peter o Jane och hälsa på i deras nya lägenhet. För er som inte vet vilka detta är så kan jag berätta att Peter är Fredriks f.d bonusbarn :) Nu är ju inte han så liten längre utan stor och ska själv snart bli pappa. Tycker det är kul att Fredrik fortfarande har en bra kontakt eftersom dom levt ihop i många många år. Jane är ju naturligtvis då Peters gravida flickvän :)

Och på tal om Fredrik så borde han dyka upp här snart så jag får väl sätta lite fart nu :)


Kommentarer
Postat av: Jane

Haha, samma här. Jag gick inte upp förrän runt halv tio, känns som om halva dagen är borta. :P



Ska bli trevligt att ses i eftermiddag. :)

2010-04-09 @ 14:03:30
URL: http://infinity.bblog.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra