Dagen försvinner...

Antar att dagen försvinner så fort eftersom jag sover hela förmiddagen ;)

Har iaf fått städat lillemans rum, gått igenom alla kläder och insett att han växt en del....det blir till att handla lite nytt. Lite mat har jag fixat med, ska äta hos Fredrik sen men va tvungen att göra ngt med köttfärsen som låg i kylen så den inte skulle hinna bli dålig. Så nu har vi mat tills i morgon :)

I kväll ska jag på Oriflame möte, det ska bli kul. Hoppas på att få kolla in lite nyheter som kommit :)

Måste kolla upp en annan sak med, fick ett mail om ett superbra erbjudande nämligen men jag är osäker på om det bara gäller mig eller om det även gäller mina kunder...i så fall får man ju bara inte missa det... Berättar mer sen när jag vet.

Har funderingar på att ha en tävling här på bloggen framöver men har inte bestämt riktigt hur den ska gå till än, kommer återkomma om det lite längre fram :)

Nu kom hjärtat så det är dags att kila....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra