Dåliga uppdateringar?!

Har haft en lugn dag hemma och haft tid för att läsa bloggar, men då minsann har det vart dåligt med uppdateringar ;)

Har själv inte uppdaterat så mycket men som jag sa så har jag haft en lugn dag så det är inte mycket som hänt här, Robin har iaf vart duktig och klippt gräsmattan åt mig :) Inte helt gratis naturligtvis..hehe. Men nu slapp jag det iaf :)

Väntar på att hjärtat ska komma sen åker jag o Liam med dit en stund, ikväll ska vi äta hemlagad pizza hos dom och senare i kväll blir det mys här hemma med lilleman, känner att jag har lite tid att ta igen med han.

Och ikväll ska vi kolla på en film som han väntat länge på, den kom i brevlådan i går så det var bra tajming till helgen.



Vi hade redan 1:an och 3:an


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra