Dygnsjobb och utbildning

I morgon väntar ännu ett dygn på jobbet, ser fram emot det :)

Trivs verkligen på mitt nya jobb och jag har mycket att lära, suger åt mig information och lyssnar och iakttar mina kollegor hur de är :)

Är ju alltid pigg på utbildningar och kurser av olika slag och snart kommer det en 2 dagars kurs som jag tänkte nappa på. Neuropsykiatri tror jag det var :) Spännande....

Sprang på en av mina gamla arbetskollegor i affären i kväll och kände då att jag verkligen saknar mina gamla kollegor...och de gamla tanterna o gubbarna på jobbet :) Ska försöka hinna med att hälsa på där på fredag tror jag. Måste ändå prata med chefen om hur det går med lönehöjningarna ;)

Men nu börjar det snart dra ihop sig för sängen, ska upp tidigt i morgon och har en lång dag framför mig. Men inan det så ska jag kila bort till tvättstugan o se när jag kan få en tvättid... Robin börjar bli lite arg på mig för att jag inte tvättat ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra