Fredag :)

Ett dygn på jobbet senare och det är fredag, nu ledig tills på måndag :) Fast då har jag bara en kort mötestur ;)

Har hämtat Liam på skolan och som vanligt så försvann han ut till kompisar med en gång, han har väntat så på att få lek med sin nya kompis Samuel här på området så nu är han riktigt glad :)

Dagens tråkiga är väl att räkningarna blivit betalda, men ändå vet jag att det kommer mer utgifter då det är dags för nya kläder till Liam.

Dagens roliga är att Jane har åkt in till BB, hoppas att allt går bra och att det inte blir alltför långdraget.
För att påminna er om vem Jane är så är det Fredriks fd. bonusbarns flickvän. Fredriks barn ska alltså få ett brorsbarn...spännande :)

Längtar redan tills vi kan åka o hälsa på dom.

Har egentligen inte så mycket mer att uppdatera er om för tillfället, jo...jag fick ett bra samtal i morse. Ska i väg på ett möte framöver, de skulle återkomma med en tid för det. Jag ska antagligen bli kontaktperson åt ngn...vet inte så mycket än men det ska bli kul. Umgås och gå ut o fika osv.

Väntar på att hjärtat ska höra av sig, han står på mässa idag så jag kan inte ringa och störa han..hehe

Ska återgå till mitt kaffe nu istället :)


Kommentarer
Postat av: Jane

Tack! Nej långdraget blev det ju verkligen inte! ;-)

2010-09-01 @ 20:55:07
URL: http://www.janejohansson.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra