God morgon

Kollar nyheterna på tv, läser lite andra nyheter på nätet och undrar varför nyheterna alltid handlar om tråkigheter?  En nyhet som inte va så chockande för mig var att antalet missbukare ökat i sverige. Man kan också läsa dagligen om folk som blivit skjutna, folk som försvunnit...mördade...

Vart är samhället på väg?

Tänk att en dag bara få höra om bra nyheter, ta bort allt hemskt en enda dag...skulle det då finnas några nyheter?

Men nu ska jag släppa alla de där dåliga nyheterna, snart ska jag till jobbet och där hoppas jag att det hänt till positiva saker :)

Idag får jag åka med min kollega till jobbet, hon bor bara en liten bit ifrån mitt. Skönt att slippa passa busstider, det gör ju att jag får lite mer tid här hemma.

Men något positivt idag är att det inte regnar..hehe. Hoppas det fortsätter va så hela dagen.

Dags för mig att göra mig i ordning, nästa gång jag loggar in här vore det kul om man hade lite kommentarer i form av glada nyheter :) Så vet ni några glada nyheter så dela med er!


Kommentarer
Postat av: Jane

Det verkar bli molnigt men ändå uppehåll idag, skönt. :-)

2010-08-26 @ 08:40:49
URL: http://www.janejohansson.se/
Postat av: Ina

En liten glad nyhet:) Chilli-butiken på Backaplan säljer ut textilier för halva priset, pga att ev röklukt (som verkligen inte existerar..har vart och sniffat:)) efter att det brann där i helgen.

SKYNDA FYNDA!!! En annan som är dödlig och låginkomsttagare har råd att handla! lycka =)

2010-08-26 @ 21:44:03
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Elinor

därför kollar jag aldrig nyheter! Bara massa tråkigheter ändå!

2010-08-26 @ 21:45:24



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra