Har viktigare saker för mig...

Fastnade på facebook, la upp lite bilder osv. Trött jag blir på mig själv....hade faktiskt viktigare saker att göra....den där hemlisen som jag inte kan berätta om än, som jag o Jessica påbörjade idag men inte hann klart med. Men nu orkar jag inte så i morgon måste jag ta tag i det....

Förrutom besök av Jessica idag så har jag vart en sväng i byn och gjort lite ärenden, vart på mitt gamla jobb o hälsat på och så har jag haft besök av min vän Nine.

Sen fick jag äntligen tummen ur och la in musik på min MP3 så när jag skulle ner till Fredrik så tog jag en extra omväg, hög musik i öronen och en rask promenad...underbart. Lite kaffe o mat hos hjärtat och sen en extra preomenad på väg hem...känner mig duktig idag :)

Måste komma i gång och röra på mig mer (jag har gått upp i vikt), har vart mycket onyttig mat och så har jag inte rört på mig...inte bra!! Jag vägrar att gå upp en storlek till på kläder :(

Slut på gnäll, det är bara jag som kan göra ngt åt det så det är bara att ta tag i sig själv nu antar jag....

Nu ska jag iaf inte göra många knop, nu blir det soffläge ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra