Inga kläder och grannen har ingen häck

Sprang runt i varende affär i borås i går utan att hitta ngt att ha på mig till bröllopet på lördag :( Vad gör jag nu då?

Idag känner jag mig trött, har sovit dåligt i natt och vaknat flera ggr av allt regn och åskande. I morses blev jag väckt av en stor grävmaskin här utanför, de har plöjt ner hela grannens trädgård! Buskarna som avgränsar tomten och allt inne på tomten är borta...det är bara jord kvar!

Lägenheten har stått tom ett tag och nya hyresgäster ska snart flytta in, trädgården var helt igenvuxen så detta var nog tvunget att göras skulle jag tro. Men det dumma är det här med buskarna, jag bor i en radhuslänga med 4 lägenheter, alla har buskar som går ut mot gården. Jag har en hörnlägenhet och nu ser det urlöjligt ut när de tagit bort häcken hos grannen, jag har fått en glipa nu med. Svårt att förklara, ska fota sen...men det ser löjligt ut! Tycker de kunde tagit bort min förbannade häck med!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra