Lördag och Göteborg?

God Morgon solstrålar :)

Sitter med mitt kaffe och funderar över dagen, älsklingen har föreslagit att vi kan åka till Göteborg idag. Mest för att jag ska kunna hitta en klänning till bröllopet vi ska på om en vecka, men sen är det ju kulturkalaset med.

Någon som vart på kulturkalaset i år?

Kollade lite på programmet och då kollade jag mest vad som fanns för barnen och det verkar som att allt är på trädgårdsföreningen. Ganska bra att ha det samlat till ett ställe så man slipper dra runt barnen i hela stan.

Har inte bestämt mig riktigt än, jag vill nog åka in men vet inte om jag orkar :( Får ta o ringa hjärtat o kolla med han vad han tycker.


Kommentarer
Postat av: Ina

Vad bra att det är samlat på ett ställe för barnen! :)

Har ni åkt in eller kommer ni åka in?

Själv råkade jag somna om 2 ggr och vaknade för några minuter sedan hehe. Blir 1 timmes promenad, sedan dusch+smink SEN kalas..eller rättare sagt, våffelstånds-jakt. =)

2010-08-14 @ 13:15:47
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Ina

Nawh, tack för komplimangen för tårtorna!=)

Hihi, han berömmer mig dagligen för typ.. allt. Så jag tror han tycker jag är en bra tjej ;)

2010-08-14 @ 13:31:36
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra