Natti natti....

Så säger jag till lilleman alldeles strax.

I morgon ska vi upp tidigt och han har lekt med kompis heeela dagen idag så jag tror han behöver lite sömn nu, om inte annat så för humöret ;)

6 år och ett bedrövligt humör för tillfället, tyken är han med...hmm. Kan hända att han lärt sig endel beteenden av sin storebror för han gör en del gester med händerna ibland så man knappt kan hålla sig för skratt..hehe, fast det får man ju inte visa naturligtvis ;)

Hör just nu att han är i Robins rum o röjer...tror det är bäst att jag kilar upp o kollar vad han hittar på. Sen blir det sängen för hans del och jag återkommer säkert senare igen skulle jag tro.


Kommentarer
Postat av: Aurora

Du får gärna säga det till mig också. Trött som få. Kram

2010-08-17 @ 21:01:41
URL: http://www.metrobloggen.se/oro



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra