Slut på tystnaden

Så var jag här igen efter ett dygn på jobbet och en heldag med utvecklingsdag med chefen och mina nya arbetskollegor.

Dygnet gick riktigt bra att jobba, en lugn dag och jobbade ihop med en jättetrevlig och lättsam tjej :)

Och idag har vi då haft utvecklingsdag och då höll vi till på ett ställe som heter Kvarnen i Hyssna, jättemysigt. Det var en bra dag med mycket information och massa god mat. Kände dock att efter lunch blev jag trött men det är ju inte så konstigt eftersom jag hade jobbat innan.

När jag kom hem var jag tvungen att lägga mig en stund och sen hr jag vart fullt sysselsatt med att göra klart mitt o Jessicas lilla projekt, har fått hjälp av Fredrik med vilket jag är tacksam för :) Nu är det bara några små detaljer kvar som jag hoppas Jessica hunnit få klart.

I morgon ska vi kolla så att allt funkar som det ska och jag hoppas verkligen att det blir bra...håll tummarna!

I morgon har jag ledig dag men massa måsten, lite som måste inhandlas i klädväg tills på lördag och så ska bröllopspresenten inhandlas, tala om att va ute i sista sekund!

Måste kolla min hårförlängning med, har inte bestämt mig än för om jag ska ha i den på lördag eller inte. Får se vad jag orkar med, den ska ju tas ur sen med....

Känns som det är mycket just nu och denna veckan har bara försvunnit, förhoppningsvis blir nästa vecka lite lugnare.

Och ett positivt besked idag...våran lönehöjning ska komma i oktober...jippi! Inte en dag för sent..hehe, den skulle vart klar 1 april så nu får vi för flera månader samtidigt...synd bara att det mesta går till skatt :( Vet dock inte än vad jag får i år, det är min gamla chef som egentligen ska sätta lönen på mig men eftersom min nya chef har vart min chef tidigare och känner mig väldigt väl så har de bestämt att de ska sätta min lön i hop...om det är bra eller dåligt för mig vet jag inte?!

Har en förhoppning iaf...och jag vill inte ha mindre än 700 i höjning, får jag lägre så kommer jag helt klart bli besviken :( Men jag vet också att det är mycket begärt eftersom potterna inte är så stora...hehe. men man måste ha höga krav :) Håll tummarna nu!

Ska ta o kila upp till hjärtat....

Natti natti


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra