Tisdag

God morgon allesammans!

Lite trist väder idag men det spelar inte så stor roll eftersom jag ändå ska jobba. Egentligen har jag inte tid att jobba för jag har också ett inplanerat läkarbesök idag coh så måste husvagnen packas. I morgon bär det av, Halmstad och närmare bestämt tylösand :) Ska bli skönt med några dagar hemifrån.

Verkar som att Robin har fått tag på en kompis som ska med också så jag ska ringa hans föräldrar idag och kolla så att det är ok.

Dags att göra lite annat än sitta vid datorn nu...kaffet väntar :)




Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra