Tragiskt....

Att se unga personer förstöra sitt liv med droger....det är tragiskt!

Och de här killarna får på ngt konstigt sätt ofta jättegulliga och bra tjejer, förstår inte.....

Och att dom sen inte försöker dölja sitt missbruk är en annan sak jag regerar på, många talar om det öppet som om det vore helt ok och att ta GHB kan de göra hur öppet som helst...är de bara dumma eller är de så korkade så de tror att man inte fattar?

Hur som helst så är det tragiskt att se och jag blir ledsen inombords varje gång jag ser en ung människa leka med sitt liv som insats.....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra