Update

Tvätthögen är förberedd för tvätt i kväll, dammsugning av nedervåningen avklarad, uppdaterat mamma om att det är söndag idag och inte måndag som hon trodde, disken är avklarad och nu börjar jag bli hungrig!

Glömde en sak..... en ny fin bukett med blommor står och pryder köksbordet :) Va inne hos mamma en sväng och när jag kom låg det en bukett på bordet...hehe. Kan ni gissa vem som vart här och lämnat den? ;)

Hjärtat bjuder på middag idag så om en stund ska vi promenera dit, Liam är inte överlycklig för detta eftersom han leker med kompisar nu men tyvärr så måste man ju äta med. Sen ska vi lämna Fredriks barn, lite tidigare än vanligt då de ska ha kalas hemma för deras mamma fyller år nåsta vecka. Sen blir det besök hos Mille o Sanne och senare blir det besök hos Fia o Fredrik.

Dagen är alltså uppbokad!

Och ikväll är det tvättstugan som får besök av mig, mindre kul :(


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra