En frisk promend

Hemkommen efter en uppfriskande promenad till skolan och tillbaks igen. Värmer mig med lite kaffe och sen är det dags att sätta igång med lite matlagning.

Mer på schemat idag står utvecklingsamtal med Robin, plocka in ren tvätt, plocka ihop en säck med tvätt som ska tvättas. Städa lite på Robins rum.

Så jag ska nog kunna hålla mig sysselsatt idag ;)

Skulle behöva kolla lite recept på julgodis med så jag kan börja planera vad vi ska göra för gott i år :)

Vad brukar ni göra för julgodis?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra