Fredag eftermiddag....

Jobbar ju egentligen dygn idag men är redan hemma, detta pga att vi på jobbet ska äta julbord ihop idag. Trevligt blir det säkert men då jag fortfarande inte mår så bra så är jag inte så sugen på detta skulle hellre vilja bädda ner mig. men det är bara att bita ihop, inte så ofta man göra ngt tillsammans med alla sina kollegor. Så en stund ska jag nog orka med....

Men nu blir det lite kaffe innan jag hoppar in i duschen....

Längar tills i morgon då jag kan få göra ingenting! (Fast några små måsten har jag dock...)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra