Go´kväll

Ett litet snabbt inlägg här på kvällskvisten :)

Efter hjärtat hade kommit hem åkte vi till affären som planerat och sen bakade vi julgodis :)

Det blev 3 sorter och foton kommer...men inte i kväll ;) Blev dock lite besviken när jag gjorde chokladkolan, var osäker på vilket recept jag hade haft förra året så jag chansade och naturligtvis blev det fel... denna kolan blev hård...jag ville ha mjuk kola!

Men det smakade ok iaf så det får väl duga i år för nu blir det inget mer bak för min del! Fast jag har lite dåligt samvete över att jag inte gjort några pepparkakor i år...får fundera på det ;)

Nu blir det strax te och smörgås och sen blir det en film tänkte jag, känner mig lite trött i ryggen nu när jag sprungit omkring här några timmar.

Svarar på era kommentarer i morgon :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra