Go´kväll

En fartfylld dag :)

Åkte ju in till Borås och fick handlat de sista julklapparna, sen var det några ärenden hemma som skulle uträttas och sen va det full fart här hemma.

Hjärtat kokade skinkan och lite kött, samtidigt hade vi besök av Johan, samantha, Peter, Jane och lilla Benjamin. Johan hade ju fyllt år så han fick en födelsedagspresent och så fick de julklappar också :) Och tydligen hade vi vart snälla med i år för vi fick julklappar med...tack!! :)

Sen hade vi även ett kort besök av Johanna och Claes som precis var hemkomna från Gekås.

Just nu känner jag mig ganska mör i kroppen och i morgon är det jobb som gäller, känns ganska skönrt faktiskt med jobb i morgon men kanske mindre kul för Fredrik som får fixa allt det där sista..... Men i morgon kväll ska jag kompa några timmar från jobbet för vi ska till fredriks bror i Borås och fira Gummekaka, sen blir det att tillbringa natten på jobbet och vakna upp där på julaftons morgon. Sen hem till familjen :)

Hjärtat har fått tag på en present till lillan med till ett bra pris :) Han ska hämta den i morgon och sen lovar jag att visa er vad det är för något :)

Känner mig lite snurrig i huvudet nu så jag avslutar här och återkommer i morgon istället....natti natti


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra