God morgon :)

Även om det inte är morgon just nu kanske så är det så för mig eftersom jag steg upp för en halvtimme sen :)

Somnade sent i går, fastnade i en film på tv och sen hade jag svårt att somna. Ändå var jag jättetrött....sånt är så jävla jobbigt :( Men nu fick jag iaf sovit ut ordentligt, det bästa som finns :)

Vet inte riktigt när jag får sovmorgon nästa gång :(

Nu har jag ett par lugna timmar framför mig innan jag ska ge mig ut, ska träffa X som jag är kontaktperson till idag. Så jag antar att det blir att kika lite på rean...alltid kul att se om man kan göra några fynd. Inget särskilt jag är ute efter....kanske byxor till Liam om jag hittar det, plockade undan massa i går som han växt ur. Han växer alldeles för fort...

Sen kanske jag kan hitta ngt till lillan med, men då ska jag nog köpa i storlek 56.

Hmm...kanske ska ta och kolla mitt konto innan jag låter min fantasi skena i väg med massa shopping....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra