God Morgon



Andra Advent


God morgon

Söndag och andra advent redan, och idag är det också dags för dop. Det är Benjamin som ska döpas :) Så senare idag kan jag äntligen få visa er vad i köpt i doppresent, tycker om när man kan hitta det där lilla extra att ge bort, ngt som är lite unikt och personligt och det är precis det vi gjort :) Vill själv ha samma sa till våran lilla sen.

Min förkylning sitter fortfarande i så det blir inget gos med Benjamin idag, jag får hålla mig ifrån han tyvärr. Det är ju alltid så jobbigt när de små blir förkylda så man gör ju vad man kan för att skydda dom mot alla bacilusker....

Liam har öppnat 5:e paketet på sin kalender idag och paketet innehöll ett modellflygplan i papper, jättehäftigt är det. men det får vi sätta ihop i kväll med hjälp av Fredrik.

Nu blir det lite morgonkaffe innan jag måste hoppa in i duschen.






Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra