Heldag i Göteborg!

Idag blir det en heldag i Göteborg, först blir det en tur till Nordstan och sen avslutar vi med Jul på Liseberg :)

 

Är ju nästan klar med alla julklappar så det blir inte så mycket shopping men ngt kul blir det säkert :) Måste iaf få tag på något som jag kan ha på mig eftersom jag inte har så mycket att välja på längre :(

Sen ska vi se om vi kan hitta ngt till lillan så hon har lite kläder när hon väl föds :)

Har försökt att hitta lite hela dressar, typ som pyjamas fast det ska inte va pyjamas. Men det verkar vara jättesvårt att få tag på nu för tiden, tycker att det är lite bekvämare för nyfödda än 2-delade dressar. Så har ni förslag på var man kan få tag på fina hela dressar så säg till! :)

Tror det börjar bli dags att göra sig redo för denna dagen....

Vad ska ni hitta på?


Kommentarer
Postat av: Jane

De dressarna vi har är från Babyproffsen i Borås och från Liandlo (vet dock inte vilken butik den är inköpt i, men de borde ju ha en webbplats).

Den från Babyproffsen har hel fot, jättebra!

Annars tyckte jag mig skymta ett par dressar inne på KappAhl nyss när vi kikade in där. Men jag är inte säker. :)

2010-12-11 @ 14:45:15
URL: http://www.janejohansson.se/
Postat av: Sara

Barnkammaren har sådana heldressar, jätte söta i lila Labolina!

Idag har vi bara Lördagsmys hemma, det får bli det för hela slanten :) Hoppas ni får det riktigt mysigt på Liseberg :)

2010-12-11 @ 18:27:50
URL: http://metrobloggen.se/smuliz8



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra