Julmys innan jul :)

I onsdags hade vi besök av Fredriks f.d bonusbarn med deras respektive och det lilla nytillskottet Benjamin :), vi passade på att gratulera Johan med eftersom han fyllt år dagarna innan, Peter fyller år i veckan så han grattar vi då :)

Så det blev lite fika, födelsedagspresent och julklappar :)



Eftersom vi firade en födelsedag med så tyckte jag det passade bra med att göra en tårta, och naturligtvis med julmotiv eftersom vi även lämnade julklappar till dom :)

Johan fick en Dvd-spelare i födelsedagspresent och i julklapp fick han och hant tjej ett presentkort på Ikea. Passande eftersom de nu ska flytta i hop och vi alla vet ju hur mycket som behövs när man väl flyttar :)

Peter och hans flickvän fick en digital fotoram, hoppas den kommer till användning :) Men jag tror nog att den kommer fyllas ganska snart med foton på lilla Benjamin :)

Benjamin fick naturligvis julklappar med, nycklar med ljud och ngn annan leksak som man kan trycka på så det låter en del :)

Jag och Fredrik fick också julklappar.... massa god choklad och handdukar med matchande tvålpump :)
Tack så jätte mycket!!


Racletten fick Fredrik i julklapp från sitt jobb :)

Vet bara inte om vi kommer använda den...hmm. Har ni ngn sån och använder ni den ofta i så fall?


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag slängde min oanvänd när jag flyttade ;)

2010-12-26 @ 22:54:06
URL: http://metrobloggen.se/hospetra



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra