Konstigt....

Jag är nog en av få personer som aldrig rapar, däremot kan det "kurra" i halsen om ni fattar vad jag menar...haha. Skitskumt och det är inte trevligt heller, riktigt jobbigt. Har det faktiskt just nu det va därför jag kom på att jag skulle berätta detta här :)

Det konstiga nu då.....

När jag lägger mig för att sova så ligger jag gärna på sidan, helst på vänster sida. Men detta är helt omöjligt nu när jag är gravid för varje gång jag lägger mig på just vänster sida så börjar det kurra i halsen...haha. Så vänder jag mig om och så slutar det :)

Så här har det vart under en av mina tidigare graviditeter med.

Fattar bara inte varför det blir så?! Irriterande och jobbigt är det iaf :(


Kommentarer
Postat av: Marie-Ann

:) låter ju lite skumt med "kurr" i halsen. Fast förstår vad du menar.

2010-12-28 @ 22:21:55
URL: http://marieann.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra