Kvällen går mot sitt slut....

Hade tänkt att kolla film i kväll men planerna ändrades då Robin kom hem med sitt onda finger..... Kompisen och hans mamma följde med in också för de ville ju se så att det inte var ngn fara med fingret, de erbjöd sig t.o.m att köra in till Borås om vi skulle behöva uppsöka läkaren...gulligt av dom.

Men jag tror inte det är ngn större fara men vi får titta närmare på det i morgon. Och att klämma fingrarna i bildörren är nog ngt de flesta gjort gn gång.

Så istället för film blir det nu bara lite tv-tittande, i morgon får jag lite sovmorgon vilket jag ser fram emot :)

Ledig i morgon och det enda inbokade är utvecklingsamtal för Robin....en lugn och härlig dag alltså :)

Sov så gott allesammans!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra