Liam och Robins julklappar

Liams julklappar



Ett lasergevär med måltavla och ett annat gevär, ett kassaskåp, en ny handkontroll till PS2 och en Gormit"borg"



En pysselbok, en pistol, 3 st Bakugan, 1 st Gormiti, en film och ett spel till PS2



2 st större lego och  ett pysselset



En collegetröja med luva, tröja med dragkedja, långärmad t-shirt och ett par coola hiphop jeans :)

Dessa julklappar kom från mig, Fredrik, Wilma, Lasse, Robin, mormor och morbror

Förra helgen fick han julklapp av morfar och då fick han Gormiti figurer och en slags pistol som man skjuter iväg Bakugans med :)

Fredriks ena bror 
gav han tekniklego och Fredriks andra bror gav han en Gormitiborg

Av Fredriks mamma fick han en tomte, en skjorta, t-shirt, en transformer, en legogrej, ritblock och pennor och typ ett spel som man bygger ihop massa bitar där man sen ska kunna rulla en kula :) (svårt att förklara...får visa er en dag istället)

Som ni märker har han fått alldeles för mycket julklappar....skulle jag ha glömt ngt så ber jag om ursäkt till den som köpt det, svårt att komma ihåg allt.



Robins julklappar


Har tyvärr inte fotat dom men jag ska se om jag kommer ihåg vad han fått...

Av morfar fick han pengar
Av mormor fick han en jättefin pansarhalskedja i silver
Av sin morbror fick han pengar
Av sin farmor fick han pengar

Av mig, Fredrik och barnen fick han:

En dator, headset till datorn, gaming tangentbord och gaming mus till datorn, parfymset, dataspel, gaming card till WOW, strumpor, kalsonger, godis

Av Fredriks mamma och bröder fick han två parfymset, presentkort, dataspel, tomte, strumpor, kalsonger



I år fick mina barn såååå mycket mer julklappar än vad de brukar få, visst brukar jag köpa ganska mycket men i år har de även fått av så många andra....så har det aldrig vart innan.

Ett jättestort tack till alla som gett mina barn så fina julklappar, är säker på att de är jättetacksamma!

Har alltid känts som att jag har varit ensam om att ge mina barn julklappar på jul innan och därför har jag köpt extra mycket, men det verkar som om vi kommit till en ny fas i livet där vi inte är ensamma längre.....

(Fast när det gäller Robin så känns det fortfarande som om jag är den enda han har så att jag gärna ger han lite extra kommer jag nog aldrig komma ifrån)


Kommentarer
Postat av: hello

vad fina saker dom fick , och du ditt var skit fint :)

2010-12-28 @ 10:26:16
URL: http://kimmyshrimpton.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra