Lite besök...

God morgon

Idag snöar det igen..det är fint men jag börjar bli trött på all snö nu, tycker att det kan räcka nu.

Sitter med mitt underbara morgonkaffe som vanligt och njuter av att vara inomhus iaf ;) Väntar också på att vi ska få besök idag...

Robins farmor ska tydligen komma förbi, inget hon meddelat mig utan hon har bara haft kontakt med Robin. Hon bor ju inte i komminen men det är ju tur att hon fortfarande har kvar sin mamma här för annars hade hon nog aldrig åkt hit :(

2 ggr om året brukar hon komma, till jul och till Robins födelsedag. Fast de senaste åren så har hon inte ens haft tid att stanna på lite fika...tråkigt! Robin är hennes första barnbarn och en gång i tiden hade vi väldigt bra kontakt.

Så det ska bli intressant och se hur många minuter hon hinner stanna idag ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra