Lyxfällan



Ni missar väl inte lyxfällan som går på tv nu?

Ett bra program enligt mig :)

Såg senast idag när jag va på Gekås stora affisher där det stod handla nu och betala i januari! Tänk så många som gör så, handlar julklappar på kredit och kanske skuldsätter sig för ett helt år sen. Och betala i januari? Vilken månad brukar va tuffast under året? Konstigt nog brukar det väl vara just januari....

Tror många kan lära sig ett och annat genom att titta på lyxfällan, sen menar jag inte att alla som har skulder har satt sig i den sitsen frivilligt utan det kan ha hänt säker som gjort att man hamnat i en ond cirkel.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra