Så var det dags att starta dagen

Har fått mig några timmars sömn så nu är det dags att starta upp dagen så jag får gjort allt jag ska.

Har haft min vän Petra här på lite kaffe, tyckte hon behövde det mitt i städningen. Hon håller på att flyttstädar....hon är inte min grane längre :( Även om vi inte träffades så ofta när vi bodde på samma område så känns det ändå trist att hon nu flyttat, fast meningen är ju att jag också kommer flytta härifrån sen när jag och Fredrik hittat ngt tillräckligt stort för oss.

Om 1,5 timma kommer jag åka in till Borås men innan dess har jag lite som måste fixas och förberedas inför i kväll. Fredriks X-bonusbarn med respektive kommer hit på lite fika i kväll nämligen, det ska bli kul. Tycker det är så roligt att Fredrik fortfarande har den kontakten med dom, dom har ju ändå levt ihop i många år.

Borås va det ja....min älskling är så snäll och kör mig dit och sen åker jag med han hem när han slutar så jag får några timmar att springa omkring på knalleland själv :) Och i eftermiddag så ska vi åka och lämna lite oriflamesaker som 2 vänner beställt, de vill ju gärna ha det innan jul ;)

Nu hinner jag inte sitta här mer om jag ska hinna med allt, men jag återkommer säkert innan jag ger mig iväg sen.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra