Svenska hjältar....

I går visades ju svenska hjältar på tv, ett riktigt gripande program!

Mina hjältar
är helt klart mina bloggläsare, har ju bloggat några år nu och under min jobbigaste tid dök det upp många underbara läsare som stöttade mig genom det jobbiga. Underbara männsikor med stora hjärtan!!

Och i går kväll hade jag en svacka som ni säkert märkte här på blogen, och idag när jag loggar in så har jag fått lite kommentrer av några läsare...sånt värmer så otroligt mycket!

Så mina bloggläsare är helt klart mina Svenska hjältar!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra