Tråkiga jag :(

Var ju genrepet av Idol i går och kan berätta för er att ni kommer bjudas på många bra framträdande i kväll :) Självklart tyckte jag att Jay va bäst och han bjöd på en explosiv show ;)

Lite lyx blev det för oss med eftersom vi inte behöver se ngn reklam där så det blev lite extra uppträdanden av Elin, Linnea och min favorit Jay :)

Det enda negativa i går va att Scandinavium har absolut inga bekväma stolar så aj vad ont i rumpan jag fick, och det gjorde ju inte saken bättre av att jag tillbringat massa timmar i en obekväm bil i går :(

Sen kände jag att jag började bli sjuk så när vi väl kom hem mådde jag skit rent ut sagt, därav den dåliga uppdateringen i går. har dragit på mig en förkylning och käner mig kass idag med.

Ska dock iväg till jobbet strax, men vi får väl se hur det går...om jag orkar. men vi ska ju på julbord i kväll så jag hoppas jag piggnar till under dagen. Är inte så sugen på mat över huvud taget just nu :(

Kmeratömning från gårdagen kommer i kväll eller i morgon, beror på vilket jag orkar. Måste verkligen piggna till...ska ju på dop på söndag med....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra