Alla hjärtans dag



Idag är det alla hjärtans dag och handeln har tjänat massa extra pengar...

Visst är det gulligt med en sån här dag men jag tycker inte att man ska behöva ha en speciell dag för att visa sina nära och kära att man älskar dom...det kan man visa varje dag!

Att ge bort en present är gulligt och självklart blir jag glad om jag får ngt men gladast blir jag ändå om jag får ngt utan nåon särskild anledning vilken dag som helst, och inte bara för att man bör ge bort ngt idag...

Blommor har jag fått av hjärtat och det fick jag redan i fredags :)

Även om jag tycker att det är lite överdrivet med denna dag så önskar jag Er alla en underbar dag och jag hoppas att ni får tillbringa dagen med era nära och kära.

Till min älskling kan jag bara säga att jag älskar dig lika mycket idag som vilken annan dag som helst :)




Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra