Allt i sin ordning igen

Förrutom förkylningen så är allt som det ska här hemma igen, Robin och Samuel är hemma igen för att lana. ( samuel har blivit ett bonusbarn sen i fredags skulle man kunna säga förrutom ngn dag då Robin vart bonusbarn hemma hos Samuel...hehe. Ända sen i fredags har de vart hos varandra förutom i söndags ) Älsklingen är här och står nu i köket och lagar mat.

Så just nu är jag väldigt nöjd, blir omhändertagen medans jag själv sitter i soffan under en go filt.

Tror jag ska spela betapet en gång nu :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra