Bara tråkigheter....

Dålig uppdatering här i bloggen just nu....

Händer inte så mycket annat än jobb och tråkigheter känns det som....

Riktigt så illa är det kanske inte men det har vart ganska mycket tråkigheter i vår nähet det sista och även om det inte berör mig personligen så kan man ju inte undgå att påverkas av det, jag blir ledsen för andras skull som går igenom mycket jobbigt just nu.

Vill inte gå in på allt här i bloggen eftersom det berör många andra och vissa saker kanske man inte tar upp så här öppet.

Jag är iaf tacksam för den trygghet jag har i mitt liv, för mina barn som jag har här hemma välbehållna och för min älskling som betyder mycket för mig!

Man klagar ofta över saker och ting, men i bland får man sig en tankeställare och inser att man har det kanske egentligen väldigt bra.

Jag har fått mig en tankeställare och jag kan bara säga att jag är oerhört glad över mitt liv just nu, att jag inte har de där extra pengarna så jag kan köpa den där snygga tröjan som jag kanske råkar se i affären gör inget, jag har iaf kläder att ta på mig, mina barn har hela och rena kläder, jag har mat på bordet även om det inte är lyxmat, jag har ett hem med de möbler jag behöver, jag har gardiner även om det inte är några nya. Jag har ingen bil...men jag har mina ben att gå med och jag har min hälsa i behåll....

Så...vad har jag egentligen att klaga över....


Kommentarer
Postat av: Petra

Morron!

Ja du ibland är det alldeles för lätt att klaga :)

Kram

2010-02-11 @ 05:32:46
URL: http://metrobloggen.se/hospetra
Postat av: lilla my

Ja du har så rätt så för det är lätt att glömma bort hur bra man har det ibland.Kram och ha en bra dag.

2010-02-11 @ 11:10:08
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra