Det va en del...

Det va en del blogginlägg att gå igenom men nu är första rundan gjord iaf :)

Nu ska jag göra det tråkigaste på hela månaden....betala räkningar!!

Jag vill alltid ha gjort det så fort lönen kommit in så att jag sen kan ha en överblick hur månaden ser ut, det brukar ju oftast va endel andra måste som måste läggas pengar på...som kläder till barnen. I vanliga fall så hade det kanske vart dags att köpa nya skor till barnen nu men det verkar som att man kan vänta lite till med det pga vädret....

Efter råkningarna är betalda så är det dags för mig att starta upp dagen ordentligt här så jag får ngt gjort, kvart i tre ska jag va hos syrran med så hon får fixa till min utväxt :)


Kommentarer
Postat av: Ina

Skall på provjobbning på torsdag :)

2010-03-02 @ 06:42:47
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra