Jag vann...

Hihi...har spelat Betapet mot älsklingen nu och gissa vem som vann??

Jag...hehe, båda gångerna med :)

Nu blir det ett parti till sen är det dags att sova så jag är pigg i morgon, då ska jag jobba hela dagen och så är det lönesamtal med chefen...håll tummarna för mig!!

Handledarträff står på schemat med och så är det ju min favoritdag....Tisdag...dagen då lilleman kommer hem igen...underbart!

Han va hemma en liten stund idag och han blev så superglad när han såg sitt rum och ändå har vi knappt gjort ngt där alls, så jag ser fram emot den dagen då hans rum verkligen får en makeover :)

Glada barn är underbart!


Kommentarer
Postat av: Elinor

Lönesamtal, så sent?? brukar inte de va typ på hösten?? Ska jag säga till David att liam kommer hem idag :)

2010-02-09 @ 09:33:23
Postat av: lilla my

Rummen blev jättefina,ps håller tummarna för dig.kram

2010-02-09 @ 10:24:28
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra