Fredag kväll.....

God kväll ute i stugorna :)

Nu är det matlagning på gång :) Hjärtat står i köket som vanligt...hehe, fast denna gången ska vi faktiskt hjälpas åt men Fredrik får börja så tar jag över sen när fläskfilén är rensad....visst låter det rättvist? :)

Förrutom god mat i kväll så händer det inte så mycket, blir antagligen att kolla ngn film. Har fortfarande några Wallander filmer som vi inte sett.

Har ni ngt bra tips på en bra film kanske?

Tror det e dags att kila ut i köket och se hur det går för älsklingen ;)


Kommentarer
Postat av: lilla my

Här är det gubben som frågar om jag kan putsa filén. Ja och sen tillaga resten med förstås.Kram nu börjar Let´s dance men annars kan jag rekommendera Avatar.

2010-02-19 @ 20:01:23
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu
Postat av: Aurora

Här blev det räkmacka i kväll. Köpte färska räkor och vilken skillnad det är på dem och frysta. Kram

2010-02-19 @ 21:36:15
URL: http://www.metrobloggen.se/oro



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra