Fredag

Fredag igen, förstår inte vart dagarna tar vägen nu för tiden. Har några lugna timmar nu innan det är dags för en hel helg på jobbet...nästan iaf förrutom de timmar som jag får komma hem för att sova :)

Lite sällskap har jag fått nu på förmiddagen med i form av en hemsk huvudvärk som kommit på besök :) Kanske borde man ta en stunds vila innan det är dags att jobba....

Har försökt få tag på mamma nu på förmiddagen utan resultat, ville kolla hur det blev med vårdplaneringen för farfar idag.

Tycker att dom planerat det här väldigt fel, Idag skulle de ha vårdplanering för farfar eftersom borås lasarett ändå inte kan göra ngt mer just nu för han. Men problemet är att ingen anhörig hade möjlighet att vara med idag och jag tycker inte man har en vårdplanering för en person som ej kan föra sin talan och inte är kontaktbar, då måste man väl ändå ha ngn anhörig med som kan söga vad de tycker. Man vet ju inte alls vad de beslutar annars. Han kan ju inte komma hem, sjukhuset kan han inte vara kvar på och korttiden har ej öppet alla avdelningar just nu pga magsjuka så de har lite fullt där om jag har förstått det rätt.

Vart ska då farfar hamna?

En konstig situation det här måste jag säga....

Tror jag ska prova att ringa igen....

Önskar er alla en underbar fredag!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra